کانکس سردخانه ای

کانکس سردخانه ای

کانکس سردخانه ای در واقع اتاقک هایی مشابه کانکس با ضخامت دیواره های عایق بیشتر و با قابلیت نصب سیستم برودتی بر روی آن می باشند که بعنوان سردخانه های متحرک قابل حمل در صنایع و موارد تجاری متنوع استفاده میگردند .

این کانکس ها دارای ابعاد مشخص با عرض و ارتفاع ثابت 250 cm و در طولهای مختلف 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 و 12 متر و با کندانسینگ یونیت کوپلند، بیتزر و یا دانفوس و یا بلاک سرمایشی زانوتی ایتالیا تولید می‌شوند. قیمت کانکس سردخانه ای بستگی به ابعاد و نوع کندانسینگ یونیت و ضخامت علیق و چند عامل دیگر دارد.

این کانکس ها در فضاهای باز قابل نصب هستند و نیاز به ساخت اتاق برای احداث سردخانه را از بین می‌برند. در این کانکس ها انواع مواد غذایی شامل گوشت، سبزیجات، میوه، و انواع محصولات بهداشتی شامل داروها و محصولات خونی (بانک خون) را می‌توان نگهداری نمود.

این کانکس ها را می‌توان به انواع کندانسینگ یونیت دانفوس، بیتزر، کوپلند، زانوتی و ...مجهز کرد. استفاده از کندانسینگ یونیت‌‌ها باعث کاهش فضای اشغال شده توسط تجهیزات می‌شود. درصورتی‌که از لحاظ فضا محدودیت وجود داشته باشد و یا ظاهر کانکس مورد اهمیت باشد استفاده از پکیج های سرمایشی زانوتی ایتالیا توصیه می‌گردد.

این کانکس ها با ابعاد مختلفی قابل ساخت هستند و بنا به نوع مواد غذایی و تناژ نگهداری مورد نظر، ابعاد کانکس توسط کارشناسان ما تعیین و ارائه می‌شود.

این نوع سردخانه ها با این دید طراحی شده اند که بتوان به‌کمک لیفتراک و یا جرثقیل آنها را حمل نمود. بنابراین تجهیزاتی مانند قلابها و محل قرارگیری شاخک لیفتراک در آنها تعبیه شده است. این سردخانه ها جهت نگهداری مواد غذایی و دارویی در دمای بالای صفر و زیر صفر کاربرد دارند . کانکس سردخانه ای از حجم مفید 10مترمکعب تا 60 متر مکعب قابل تولید است.

همچنین از عایق پلی اورتان یا ساندویچ پانل با ضخامت 8 تا 15 سانتیمتر در بدنه این کانکس استفاده می‌شود. انواع درب کشویی و لولایی بر روی سردخانه کانکسی قابل نصب است. جهت افزایش مقاومت کف کانکس ، روکش های ضخیم آلومینیوم آجدار ، ورق استیل با ضخامت بالا و یا ورق های پی وی سی بعنوان کفپوش استفاده میگردد .

جهت مشاوره و سفارش انواع کانکس سردخانه ای با کارشناسان شرکت آشیانه تماس حاصل فرمایید .